طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید شد + جزئیات علت فرار پول‌ها از بورس چیست؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا معامله شد ماجرای تعطیلی و پلمب چندروز اخیر صنف طلا و جواهر مشهد چه بود؟ ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروش رفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ۲۵۰ همت تسهیلات بانک کشاورزی برای متقاضیان + فیلم پلمب ۲ مشاور املاک در محدوده قاسم‌آباد مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پلمب ۱۱ بنگاه از ابتدای سال افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد چرا تعداد پرواز‌های داخلی تهران-مشهد نسبت به گذشته نصف شده است؟ اندر فواید خاموشی صادرات مرغ از تمامی مرز‌ها بلامانع است مرور خاطره تلخ سال گذشته و افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی برای خرید گوشت مرغ + ویدئو جولان سکه طلا همچنان در کانال ۴۰ میلیون تومان | حباب سکه تخلیه نشد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی ساخت واحدهای مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور کلید خورد شرایط جدید فروش نقد و اقساطی خودرو پژو پارس + جدول (اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش بلیت قطار در دست سه اپلیکیشن پایتخت‌نشین | بیکاری ۲ هزار اپراتور در سراسر کشور تجمع خانه‌های با رهن کمتر از ۱۰۰ میلیون در منطقه رسالت مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌زودی صدور دسته‌چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر قصد خرید طلا دارید بخوانید | پیش‌بینی مهم از بازار طلا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز یازدهمین جلسه حراج سکه طلا از ساعت ۱۲ امروز (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی چهار روز آینده قیمت قطعی و علی الحساب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد | چه کسانی می‌توانند ثبت نام کنند؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | دنا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز به کار ۸۰ فروشگاه «دیدار» برای عرضه کالا‌های تنظیم بازار با تخفیف در مشهد| فرماندار مشهد: ۳۸۰ شعبه دیگر نیز راه اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۲۰۵۲
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
  • ۴
آغاز به کار ۸۰ فروشگاه «دیدار» برای عرضه کالا‌های تنظیم بازار با تخفیف در مشهد| فرماندار مشهد: ۳۸۰ شعبه دیگر نیز راه اندازی می‌شود
فرماندار مشهد گفت: در حال حاضر طرح با ۸۰ فروشگاه شروع شده که تعداد را به ۴۶۰ فروشگاه خواهیم رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری امروز، ۲۶ بهمن‌ماه، در مراسم افتتاح طرح سراسری دیدار که در هتل مدینه‌الرضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: از روزی که در سمت فرمانداری قرار گرفتم، استاندار چند توصیه جدی داشتند، یکی از توصیه‌ها که ابتدا انجام دادند و مستمر مطالبه می‌کردند معیشت مردم و نظارت بر بازار بود.

وی افزود: دو ماه پیش نیز استاندار پیگیر این موضوع شدند و تاکید داشتند بازار‌هایی در سطح شهر مشهد ایجاد کنیم که مردم بتوانند کالا‌های اساسی خود را ارزان‌تر خریداری کنند. استاندار انتظار داشتند بازار‌های متعددی بیش از ۱۰۰ بازار را به عنوان روزبازار در شهر مشهد ایجاد کنیم. این موضوع در سال‌های گذشته موردی و مقطعی بود و به دلایلی نمی‌توانستیم پایدار کنیم.

داوری بیان کرد: در این زمینه جلساتی با شهردار داشتیم و ایشان نیز رویکرد فروشگاه‌های شهر ما را تغییر دادند تا اقلام اساسی ارزان‌تر به دست مردم برسد. ۲۸ فروشگاه شهر ما در مشهد داریم که با این تغییر رویکرد، مدیریت بهتری انجام شد. جلسات منظمی در تنظیم بازار شهرستان برگزار کردیم و شهردار ۶۰ منطقه را مشخص کردند تا در آن‌ها روزبازار ایجاد کنیم که باعث می‌شد هزینه‌های زیادی بر ما تحمیل شود.

فرماندار مشهد ادامه داد: در این زمینه شرکت تعاونی پیشگامان اعلام آمادگی کردند بخشی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر که تعداد قابل توجهی هستند و پراکندگی زیادی دارند دو خدمت ویژه به مردم ارائه دهند. یک خدمت اینکه کالا‌های اساسی با قیمت مصوب با ۸ درصد تخفیف و کالا‌های غیر مصوب تا ۳۰ درصد تخفیف به مردم عرضه شود. خدمت دوم اینکه افرادی که به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند سه برابر اعتبار خود خرید کرده و سه ماه به صورت قسطی پرداخت کنند.

وی عنوان کرد: با تمام نواقصی که مردم در حوزه معیشت دارند و اشکالاتی که ما در حوزه اجرا داریم، مردم بصیر ما همیشه پای گفتمان انقلاب و رهبر خود هستند. آخرین حوزه‌ای که نشان دادند راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که به میدان آمدند و به دنیا اعلام کردند ما هستیم. این مردم لیاقت دارند شبانه‌روزی برای آن‌ها تلاش کنیم تا خدمتی انجام شود.

داوری گفت: امروز طرح دیدار را به صورت پایلوت رونمایی می‌کنیم تا خدمت‌رسانی ویژه‌ای به مردم ارائه دهیم که الگویی برای کشور باشد. ما کمیته نظارتی در تنظیم بازار شهرستان ایجاد کردیم که به صورت ویژه به بازار‌های طرح دیدار رسیدگی خواهند کرد. روزانه یک ناظر محلی نیز در نظر گرفتیم که این فروشگاه‌های زنجیره‌ای را رصد می‌کنند تا تعهد خود را اجرا کنند. در حال حاضر طرح با ۸۰ فروشگاه شروع شده که تعداد را به ۴۶۰ فروشگاه خواهیم رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
0
0
سلام.خیر ببینید.لطفا مثل جانبو وسایرین نشه،قسطی درست نیست چون روی حساب مردم میکشند،قیمتهارو کنترل کنند وعملا ماهی یکبار روی تمام حسابها نظارت داشته باشندعین عقاب.تا احدی نتونه حساب سازی کرده وبه مردم اهانت کنه."پول باید جریان داشته باشه تا تورم به صفر برسه،وقتی پولو جمع کردید ،چطور تورم کنترل بشه؟این فکر کدوم احمقی بوده که پول تو دست مردم تورم میاره؟"
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
0
0
لطفا یه شماره قانونی برای طرح شکایت در صورت تخلف ارایه دهید که رسدگی بشه،بدرد مردم اقای استاندارسپاس از شما
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
0
خدارو شکر. کم کم داریم به کوبا و کره شمالی نزدیک میشیم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
0
خدارو شکر. کم کم داریم به کوبا و کره شمالی نزدیک میشیم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->